söndag 8 september 2013

Hur gick det för mig igår ?


Jo som ni vet så tävlade jag igår, vilket gick riktigt bra. När domaren sa åt mig att komma in på banan så kände jag att jag hade koll på grejerna jag visste vad jag skulle göra. Och det ledde till att jag vann min klass på 70% Vilket är väldigt bra ! Och laget kom på en andra plats, som vi är mycket nöjda med alla var jätteduktiga. 

Kommande tävlingar !

1. v. 38 då är det tävling på Willands Ryttarförening  då ska jag rida LB:I bara

2. 6 okt är det tävling i Karlskrona, andra omgången med laget division 2. Då rider jag LB:I och LA:I

3. V. 42 då är det DM för ponny i Olofström, rider jag också LB:I och LA:I

4. Då är det finalen i Ronneby men jag vet inte riktigt när den är :)


Alla priser jag fick igår ! :)
Min duktiga ponny ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar