söndag 29 september 2013

Nellie Berntsson !


Jag tycker att hon är en riktigt häftig/cool tjej, hon fyller 13 år idag grattis :) Hon har haft sin blogg i ungefär 4 år tror jag det är, då har hon bloggat sedan hon var 9 år. Hon bloggar väldigt bra hon skriver saker man vill läsa, hon har ca 300 000 läsare om dagen, det är GRYMT ! Jag följer hennes blogg jag är inne där, flera gånger varje dag. Det har jag gjort i ett halvår nu, och tycker att den fortfarande är lika bra, om inte bättre ;)

Jag tar insperation där i från ibland, te x modetips och musiktips. Jag hoppas att jag hoppas att min blogg kommer ha så många läsare i framtiden, så kom gärna med förslag. Om vad ni vill läsa om, jag rekommenderar att ni som läser denna statusen eller vad det heter att gå in på Nellies blogg och ta er en kik. 


Dagens diss: Grymt väder

Dagens diss: Söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar