torsdag 13 mars 2014

Nu är jag tillbaka, jag och Malin har haft en jätterolig dag.
Vi har promenerat och jag visade henne vart jag bodde förut, vi kastade kottar i ån..., skrattat, fjantat, skämtat, filmat roliga klipp osv... Vi har alltid väldigt roligt vad vi än gör!

Just nu håller jag på att göra en lista på saker man kan göra i Stockholm, men det är inte helt enkelt.

Såhär ser listan ut än sålänge:
- Shoppa
- Gå på ABBA Museet(stavning)
- Promenera runt Djurgården
- Äta på Fridays
- Bio?!


Har ni några tips på andra saker man kan göra?! Kommentera i så fall, det är inte så enkelt att komma på :)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla!



1 kommentar:

  1. Kanske boka biljett till musikal? Fotografiska eller moderna museet? Stadshuset med utsiktstorn? Fjärilshuset? Kolla allt om Stockholm på nätet!

    SvaraRadera