lördag 22 mars 2014

Planer för dagen

Nu är kl halv 11 och jag har redan fixat hela stallet, hästarna är ute, krattat gången mellan stallet och hagarna, förberett middag och ätit frukost.

Sedan om en stund bär det av in till stan där vi ska kolla i affärer, och jag ska faktiskt till optikern för att kolla min syn. För att när jag sitter i klassrummet så får jag oftast anstränga mig för att se vad läraren har skrivit framme på tavlan, och när jag väl har sett vad det står så är det fortfarande inte helt självklart vad det står. Om ni fattar vad jag menar ;)

Så troligtvis kommer jag behöva ha glasögon, men i och med att det bara är på långt håll som jag inte ser(närsynt) Så tror jag inte att jag kommer behöva ha dom hela tiden :)

Sedan ikväll så ska jag till bästa Malin vi ska äta gott, kolla på film och mycket annat :) Jag ska sova över hos henne till imorgon, och då ska hon visa mig en jättefin promenadrunda på ca 2 timmar, det ser jag fram emot!

Fortsatt trevlig Lördag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar