torsdag 27 juni 2013

Dagen !


Idag har jag och min fantastiska familj varit på Grand Samarkand i Växjö. 
Det var jätteroligt det fanns mycket fint, och vi käkade gott.
 Vi gick där i några timmar, sedan drog vi vidare till Leos lekland. Där jag sprang runt och lekte i bollhav, hoppade i uppblåsta borgar osv,, Tillsammans med mina goa småsyskon Ebbe och Harry ! Det har varit en riktigt bra dag helt enkelt ;)



Linköping 

I tisdags så åkte jag och mamma till Linköping för att kolla på en ponny till mig.
 Det tog ca 4 timmar till Linköping härifrån, men det gick bra ! När vi väl kom fram så fick jag ta in hästen från hagen,rykta den och så det tycker jag är bra så man får se hur den är. Sedan så red vi upp till ridbanan, först så var den lite svår att få igång den lyssnade inte på skänklän. Men efter ett tag gick det jättebra den är väldigt fin, men ägaren skulle höra av sig till oss när hon bestämt sig, så jag återkommer om mer information när jag vet :)


Dagens hiss: Grand Samarkand
Dagens diss: Vädret igen ! Det måste komma lite sol snart ;)


                                                 









         


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar