fredag 28 juni 2013

Vad står på schemat idag !


Idag så ska jag cykla och plocka jordgubbar med mina småbröder. 
Sedan ska jag flytta över hästarna till betet, och fixa stallet. Ikväll kanske jag ska gå en runda :)


Tjäna pengar 

Jag försöker komma på ett sätt att tjäna pengar, för att jag ska köpa ett par ridstövlar som kostar 3- 4000
, och det har jag inte råd med ännu så jag måste komma på ett sätt att tjäna pengar. För jag ska köpa stövlarna på Falsterbo Horse Show, och det är om ca 3 veckor. Så om det är någon som vet något så får ni gärna meddela mig så fort som möjligt ! :) Anledningen till att jag ska köpa ridstövlarna i just Falsterbo är för att det är alltid lite billigare där :

Dagens hiss: Jordgubbslandet
Dagens diss: Bilen är sönder så jag var tvungen att ställa in min dressyrträning som skulle varit idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar