måndag 11 november 2013

Angående bloggen !

Med bloggen skulle jag någon gång i framtiden,  vilja komma riktigt långt med den. Men det har jag sagt innan, och för att jag ska kunna det måste  jag ha många som läser min blogg varje dag. Vad tycker ni är intressant att läsa om, vad vill ni att jag ska göra för att ni ska tycka det är roligt att läsa. Kommentera mer än gärna vad ni tycker är intressant att läsa om, så ska jag försöka fixa det. 
Jag  ska försöka fixa det ni ber mig om, så att det blir bra för oss alla :) 

Men nu har jag börjat blogga lite från mobilen också, vilket gör att  det kommer upp minst 3 bilder varje dag. Tycker ni att det är bra eller dåligt vill ni ha fler bilder eller kanske mindre, och  att jag ska skriva mer ?! Kommentera vad ni tycker om det så ska jag anpassa det så att det blir bra. 
Om ni vill kan jag lägga upp video när jag sjunger någon gång ibland, eller att jag gör en video när jag pratar om vad som hänt under dagen. Ni kan ju kommentera om ni vill att jag ska prata om något annat :) Som sagt kommentera om vad ni helst vill att jag ska skriva/prata om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar