onsdag 27 november 2013

Angående hund !

Jag älskar hundar det har jag alltid gjort, jag tycker att hundar är helt fantastiska djur. 
Jag har velat ha en egen hund som jag kan mysa, promenera och leka med hur länge som helst !!!!!! Fast mamma hon vill inte ha någon hund så jag har slutat tjata, det är ingen mening ;) Men jag skulle verkligen vilja ha en egen liten söt/gullig, mysig och leksam hund som jag kan spendera all min tid med. 
Om miraklet någon gång skulle inträffa skulle jag bli så sjukt GLAD, att jag bara hade hoppat omkring kramat mamma, kramat hunden. Jag skulle vara den lyckligaste ungen på jorden. Jag skulle spendera all min tid med att vara med hunden, gå långa promenader med den och bara leva livet. 
Han/hon skulle kunna ha sin hundkorg på mitt rum, jag skulle köpa ett jättefint hundhalsband till henne/honom. Jag skulle visa den att den betyder allt för mig och den kommer få det bäst. 

Här kommer några raser som jag skulle kunna tänka mig !

 

2 kommentarer: