onsdag 13 november 2013

Idag slutar vi redan kl 12, det är så nice :) Vi har precis haft syslöjd och nu har vi en och en halv timmes rast, sedan SO. 
Efter det så slutar vi så jag får äta lunch hemma idag :)

Annars så händer det inte så mycket idag, min kompis Sara kanske kommer idag. Och badar i bubbelbadet, det blir trevligt. 

Jag funderar faktiskt på att filma mig själv en gång i veckan och berätta vad jag gjort/kommer att göra, låter det som en bra ide ? I så fall får ni gärna kommentera vad ni vill att jag ska prata om :)

Ha det bra så länge ! 

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du kan prata om din snälla och snygga mamma. Om inte det så kanske du kan berätta om veckans helgplaner, roliga saker som är på gång, om du shoppat ngt snyggt, träningar, om det är något du funderar på att ändra kan du ju be om tips via bloggen ( håret, rummet eller så )
    Ja du, det finns massvis att prata om!

    SvaraRadera
  2. Absolut det kan jag fixa ! :)

    SvaraRadera