tisdag 4 februari 2014

Grattis till?... Sprid glädje

Världens bästa mormor som fyller 66 år idag, jag har en ganska ung mormor faktiskt. 
Min kompis mormor fyller också år idag, och hon fyller 78 år tror jag att det var. 
Så man ser vilken skillnad det är, men det är faktiskt inget fel att vara gammal :)
Men det är skönt att ha en ung mormor/farmor för då vet man att sålänge det inte händer något, så har dom faktiskt några år kvar!

Så alla som fyller år idag STORT grattis till er, och hoppas att ni har en toppendag med många fina presenter.


Jag känner mig extra glad idag jag vill bara sprida ut och dela med mig av all min glädje ut till er, jag vill/önskar att alla var lika/kanske mer lyckliga som jag är JUST nu. 
Så ALLA ni som känner er lite nere just nu ryck upp er, sätt på er favoritlåt och bara njut lite av den och tänk på hur bra ni egentligen har det. Eller varför inte göra en kopp te och sätt er bekvämt och läs en bok, eller sätt på er favoritserie på datorn. 
Se till att göra något som ni tycker om att göra, tänk på något annat för ett tag. Unna er lite slapptid och bara gör något som ni tycker är roligt något som ni mår BRA av! 

 Alla ni härliga människor här ute i världen,  se till att sprida er GLÄDJE till alla underbara människor, var glad och bara njut av livet för en stund. 
Gör inte allting så komplicerat bara låt saker o ting vara för en stund, var nöjd för en gångs skull, bjud hem några vänner snacka lite och bara ha det BRA :)

HOPPAS ATT JAG HAR LYCKATS MUNTRA UPP ER LITE I ALLA FALL ;)

Kram på er alla och ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar