lördag 1 februari 2014

Idag kommer en förhoppningsvis två av mina grymma vänner hem till mig, vi ska ha filmkväll, bada i spa badet, kolla på film och äta gott. Och självklart kommer det bli extremt mycket skratt!

Båda älsklingsponnyerna ska vila idag, dom ska bara få njuta av denna härliga lördag. Vilket jag också ska göra, är på väldigt bra humör idag känner jag :D

Jaja om en stund ska jag prata på skype med en av mina kompisar, kommer bli mycket skratt även där. 
Och samtidigt som jag gör det ska jag linda ihop alla förbannade lindor, som jag har hängt på tork i tvättstugan ;) Det blir liksom mycket roligare om man pratar med någon som man har väldigt roligt med, samtidigt som man gör det man tycker är tråkigt. 

Jaja ikväll kommer det troligtvis upp en överraskning här på bloggen, och jag kan lova att ni kommer få bilder från filmkvällen!

Ha en bra dag sålänge alla !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar