söndag 23 februari 2014

Vad gjorde jag igår?

Igår så åkte jag och mamma in till hennes jobb, och där mötte vi upp en kompis till henne. 
Och sedan så åkte vi till Tingsryd för vi skulle titta på "lite" hästar, så när vi kom fram så gick vi med ägaren till alla ponnyerna  in till stallet.
Och där stod en jättesöt liten hingst, men han var för liten för mig(men söt)
Efter det så gick vi till en stor hästhage, och där var minst 10 st ponnyer(alla hennes hästar går på lösdrift)
Men alla var jättegulliga och ville bli klappade, dom följde efter en hela tiden dom ville ha uppmärksamhet.
Vi var i tre stycken olika hagar och kollade på olika ponnyer, hon hade verkligen SJUKT många! 

Här kommer lite bilder:)



 Visst var dom söta, men det var bara några av dom ;)


Efter att vi hade varit och tittat på dom så åkte vi till Börjes och åt räkmacka, och gick i hästaffären.

När jag kom hem så fixade jag klart stallet tog in hästarna, borstade Amelia, sedan kom dom som var med och kollade på hästarna på dagen igen för att dom skulle komma och bada i vårt spa bad, kolla på mellon och äta mat.
Efter maten så gick jag ut och borstade Larett, sedan gick jag in och kollade på melodifestivalen med dom andra.

Med andra ord hade jag en väldigt trevlig dag/kväll!

Förresten tycker ni att det var rätt bidrag som gick vidare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar