lördag 1 februari 2014

Överraskning !

Malin: Hej! Nu sitter vi här hos Tilda. Japp vi har filmkväll här. Vi har just tittat på melodifestivalen! Enligt mig var det nästan inga bra utom typ Ellen och Helena Paparitzo. Dom andra var inte direkt så jättebra tyckte jag. Och det var ju ingen direkt överraskning att YOHIO gick vidare, eller hur? Men hans nummer var bättre förra året tyckte jag. Nu ska jag inte säga allt vi har gjort. Hej så länge;)


Sara: Halloj! Vi skulle egentligen just nu kolla på film, men Tildas DVD funkade inte och hackade jätte mycket så vi bestämde oss för att kolla på filmen på swefilmer istället men där funkade dom inte heller dom bara laddade så vi struntade i det och satte på musik och började dansa istället. Ses senare :)

Tilda: Jag har en riktigt grym kväll med mina grymma vänner, det är så roligt att ha dom här. Undra varför jag inte bjuder hit dom oftare ? ;) I alla fall som ni säkert redan vet så har vi kollat på melodifestivalen, och det var nästan inte en ända bra låt, hoppas det blir bättre nästa vecka. 
Men ja nu ska jag fortsätta ha grymt roligt med mina vänner, så kikar jag in här imorgon igen !
/ Kram på er alla därute hoppas att ni har en lika bra lördagskväll som jag har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar