måndag 26 augusti 2013

Blandat !


Jag tänker väldigt ofta när jag är i skolan, och ser massa andra personer där. Att tänk vilka fantastiska vänner jag har som alltid finns där, och man har alltid så förfärligt roligt med dom. Men tyvärr så ska en av dom ( min allra bästa vän) Flytta tillbaka till Tyskland, där hon kommer ifrån, Det känns riktigt jäkla tråkigt, hon var den som alltid ville va hitta på saker, fanns där bara helt enkelt ! 

Det kommer bli väldigt jobbigt att säga hejdå till henne när hon åker, tårarna börjar rinna nästan bara jag tänker på det. 

Jaja nog med ledsamheter.

Idag så har jag varit i skolan, där vi har simmat på idrottslektionen det gick jättebra, vi åt god mat. Det var en bra skoldag helt enkelt förutom att vi fick vänta på bussen i en och en halv timme när vi skulle hem. 
Imorgon bär det av till höör jag ska träna dressyr med Amelia där, kommer bli riktig roligt :)

Saker som betyder mycket för mig !


Familjen
Vänner
Mamma
Hundar
Hästar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar