söndag 18 augusti 2013

När jag började på högstadiet, på Mjällby skola. Då lärde jag känna en person som nu är en av mina bästa vänner, hon rider och tävlar också vilket är väldigt roligt ! Jag är så glad att jag har henne, hon finns alltid där för mig. Och jag finns där för henne, och hon blir så glad för alla komplimanger jag säger till henne och hon berömmer tillbaks. Många skriver bara tack och så är det bra med det, men hon blir verkligen jätteglad och det blir jag också. 

Vi har inte varit så mycket utanför skolan, bara 3 gånger. Men det kommer bli många fler, kanske redan denna veckan :) Det är skönt med en kompis som alltid finns där för än, och som har samma intresse som jag. Det är den första som går i samma klass som mig och har samma intresse.  

Dagens hiss: Red på stubbåkern idag

Dagens diss: Regn


                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar