lördag 3 augusti 2013

Lite olika


 Nu har jag precis ridit en väldigt varmt pass på Cilla, men det gick RIKTIGT bra ! Kl 1 halv 2 så ska jag duscha leta upp kläder att ha på mig ikväll, försöka platta håret, mata hästarna sedan ska jag på flyttningsfest till  min bästa kompis som ska flytta till Tyskland. 
Så där får jag träffa många av mina klasskamrater igen, vi ska grilla och så, så ja det blir nog bra :)

Dagens hiss: Fest
Dagens diss: Väldigt varmt

Jo igår var ju jag på allsvenskan möte, där dom sa vilka som skulle vara med i vilka lag jag är med i dressyrlaget (ponny) vi tävlar för Olofström. Där bestämde vi även vem som ska rida vilken klass, vi är 5 st i vårt lag så alla får stå över varsin gång. Första omgången är i Olofström då ska jag rida LB:1 och La:1 individuellt ( alltså inte med laget) Andra omgången är i Karlskrona då ska jag tävla LA:1 med laget, kanske LB:1 individuellt. Sista omgången är i Ronneby men då ska jag stå över, men kanske att jag tävlar individuellt och självklart kommer jag vara där och heja på mitt grymma lag :)

Mamma är ju lagledare för vårt lag, så jag åker med henne dit i vilket fall !

Efter vi hade planerat allt som vi skulle, så körde allihop till resturang Napoli och åt. Det var t´riktigt god mat och härliga människor mycket skratt. Så det var en toppen kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar