torsdag 15 augusti 2013

Idag ska jag !


:Torka av på min toa
: Ta väck alla klädet på mitt rum

: Ge Amelia middag

: Öva på att  Amelia ska komma till mig, när jag ropar på henne i hagen
: Åka och träna i Höör
: Äta

Saker jag har gjort

: Fixat stallet
: Lindat ihop benlindor
: Hängt ut dom nytvättade schabraken så dom torkar
:Mockat i hagen

Det är vad jag har hunnit med och vad jag ska göra :)

Som ni vet så ska jag till Höör ikväll och träna dressyr, med Amelia. Det ska bli roligt för jag har inte gjort det på ett tag nu, vår hyresgäst ska följa med och titta så det blir nog bra :)

Mina två scheman med saker som jag ska göra varje dag !

Stallet

: Mocka+ strö om det behövs

: Vatten

: Hö

:Kraftfoder+ medicin till Cilla

: Sopa

: Kanske linda ihop benlindor borsta av schabrak som ska tvättas

: Kolla vattnet i hagen

: Färdigt


Rid schema !

Så här skulle en vecka kunna se ut

Måndag: Skritta en runda

Tisdag: Ridhus träning

Onsdag: Rida ut i skogen

Torsdag: Stubbåkern

Fredag: Vila

Lördag: Ridhus träning

Söndag: Rida ut i skogen

Dagens hiss: Ska träna i Höör idag

Dagens diss: Blåsigt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar