lördag 13 juli 2013

Ännu ett inlägg !


Nu har jag  badat i polen för andra gången bara idag, det är ju så väldans varmt ute. Så man måste bada och dricka mycket för att inte svettas ihjäl, och jag skulle behöva rida också, men än så länge är det för varmt för att rida får se senare om det blir lite svalare !

Nu har halva sommarlovet redan gått, tiden går så fort när man har roligt. Men vi ska hinna med fler roliga grejer innan sommarlovet är slut, te x Kolmården, kolla på ponny hälsa på min moster i Stockholm igen och sedan får vi väl se om vi hinner med något mer :)

Till hösten börjar jag i 8:an det ska faktiskt bli riktigt roligt, jag tycker att skolan är helt okej det ärju bra lärare och roliga fantastiska vänner. Så  nog överlever jag skola några år till !


Världens bästa lillebror dyker i på Väggabadet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar