fredag 26 juli 2013

FREDAG !


Jag tänkte på det där... alltså undra varför jag inte tycker om att vistas bland folk, för dom har ju liksom inte gjort mig något. Men jag trivs inte i te x badkläder, jag ser bara skitdum ut i det, så det har jag bara på mig när jag är vid folk jag känner ! 
Det är kanske därför jag inte vill vistas bland andra folk på stranden, på stan och alla andra ställen går det bra. Men helst inte stranden ,men mamma blir rätt sur på mig när jag inte följer med så nästa gång tänker jag göra det !!!! 

Jag menar det är ju inte så att jag inte kan, för det kan jag det är bara att jag inte riktigt trivs med det. Men nästa gång som troligen blir imorgon, tänker jag följa med........

Nåja slut pratat om det, idag ska jag hinna med en träning i ridhuset, hämta pengar+ telefon och helst rida Cilla men jag tror att det får bli imorgon istället.

Dagens hiss: Ska jag vara helt ärlig ingen hiss idag

Dagens diss: Ingen Stockholm :(.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar