torsdag 25 juli 2013

Lite blandat !

På söndag får jag min telefon ÄNTLIGEN ! Som jag har väntat, men nu är det bara 4 dagar kvar :) 
Idag ska mina älskade ponnysar få nya skor, och sedan ska vi dra och träna i ridhuset. Eller ja vi får se om det blir idag eller imorgon. Nu ska jag strax gå ut och fixa stallet, och fylla vatten i hagarna.

En person jag saknar, och kommer sakna igen !

Min allra bästa vän är i Tyskland, hon har varit där i snart fyra veckor. Och jag saknar henne jättemycket, och hon ska ha flyttnngsfest nästa vecka, så då kommer vi få säga hejdå till henne. Hon ska nämligen flytta till Tyskland igen, det är ju hennes hemland hon kommer där i från. Hon flyttar dit för alltid, det kommer bli riktigt jobbigt att säga hejdå, jag tror knappt att jag kommer lyckas hålla tårarna tillbaka ! Men det ska bli roligt att få träffa henne lite innan hon åker :( <3

                                                      
Min bästa vän, för alltid <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar