måndag 15 juli 2013

Varför började jag blogga ?


Jag började blogga för att jag tycker väldigt mycket om att skriva, och jag är väldigt bra på det. Så då tänkte jag att jag kan skriva och ha roligt samtidigt, och då började jag blogga ! Det är kul och dela med sig av roliga saker man gör till andra, ge bra tips osv..  Det är inte så många som läser min blogg ännu, men jag kämpar för att den ska bli rolig och läsa . Jag försöker utveckla mina inlägg varje dag, man vill ju alltid bli bättre :) 
Man utvecklas ju samtidigt i sin skrivning för man skriver ju varje dag, minst en gång om dagen. Nu vet ni varför jag började blogga, och att jag även försöker göra den bättre varje dag !

Annars idag så har jag inte så mycket planerat, jag ska bada med Ebbe och Harry i poolen och så ska jag nog skritta en runda på Cilla ikväll. 
Om några veckor ska vi åka till Stockholm igen men då ska hela familjen dit, inte bara jag. Det ska bli jätteroligt, jag älskar Stockholm det är så himla fint där och mycket affärer. Det är även en jättefin runda  
som man kan gå, den är runt Djurgården den tar ca två timmar att gå hela rundan. Det är väldigt fint där med havet, och alla fina hus, och små söta hundar som man hela tiden  stöter på. 

Än så länge har det varit ett väldigt bra sommarlov, och bättre kommer det bli. Vi ska hinna åka till tosselilla, Stockholm, Kolmården och annat roligt. 

Det är ju även Östersjö festivalen nästa vecka, där är jag varje år så det blir roligt :)

Dagens hiss: sol
Dagens diss: Ingen diss idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar