tisdag 30 juli 2013

Vad hände i lördags ?


Jo i lördags när jag stod i hallen, så lät det som en bil tuta utanför. Och när jag öppnade dörren var min pappa där, han är inte välkommen till oss han har gjort alltför många misstag och idiotiska grejer som han inte ens har bett om ursäkt för. 

I alla fall där var han nu utanför på gårdsplanen, så det  var bara att gå ut och prata med honom. Och det var ju helt okej han är ganska trevlig/snäll när jag är med honom själv, så jag fick mina pengar till telefonen och han visade sitt hus som han ska flytta till. 
Men sedan kom mamma ut och undrade vad han gjorde här ? Och det kan man ju förstå :) Men hon var väldigt trevlig mot honom hela tiden, men han blev förbannad direkt och sa saker som han INTE borde ha sagt. Och så körde han iväg, då blev jag faktiskt lite ledsen men jag kunde inte göra något åt det !

Sen dess har vi inte pratat, men jag antar att det är bäst så.

Men jag har en grym låtsas pappa, som är riktig schysst han är nästan som min riktiga pappa :) 
Jag har ett mycket bra liv ändå ! 

Dagens hiss: Ska rida båda mina hästar idag
Dagens diss: Regn 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar