tisdag 16 juli 2013

Smått och gott ;)

Linda Wigren med hästarna Sammy och Joelsbo Coulthard :)
Dagens hiss: Ska skritta Cilla idag

Dagens diss:  Ingen sol

Idag ska jag inte göra så mycket, jag ska fixa stallet, rida, kanske passa Ebbe och Harry och sedan får vi se vad resten av dagen har att bjuda på. jag hade velat va med någon kompis idag, men det är ingen som kan. Men jag ska nog få tag på någon som kan :)

Linda Wigren : Hon är en jätteduktig ryttare inom alla fyra grenarna, dresssyr, hoppning, körning och fälttävlan. Inom dressyr har hon tävlat upp på SM nivå, på bra resultat, och i hoppning  har hon tävlat upp till Medelsvår vad jag vet i alla fall hon kanske till och med har tävlat lite högre, och i körnig kom hon trea individuellt och  och vann med laget i NM. Fälttävlan vet jag inte riktigt mer än att hon är väldigt duktig ! Hon är en bra förebild, och hon tar väl hand om sina hästar. 


Linda Wigren och Fjordglim Sir Thomson :)






      
Linda Wigren och Triton :)



                                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar