onsdag 17 juli 2013

Planerna för idag !

Idag så ska jag och resten av familjen till Åhus strand, där  ska vi äta glass osv... ja ni vet ju vad man gör på en strand :) Sedan ikväll så  ska jag rida ut med Sofie, jag hade hästarna hos henne innan ! 
Så det blir roligt, annars så händer det faktiskt inte så mycket idag. 

Jag ska ringa en kompis och fråga om hon vill gå med mig på Östersjöfestivalen imorgon, hoppas det det hade varit roligt. 

Dagens hiss: Fint väder
Dagens diss: Ingen diss idag

En sak som absolut inte får hända!

En min allra bästa kompis som jag har känt in princip i hela mitt liv, har blivit sparkad av en häst i huvudet. Det är ett mirakel att hon överlevde, läkarna har fått sätta in titan plattor i pannan på henne. Men hon mår bättre nu. Tänkte försöka åka och hälsa på henne snart och se hur hon mår. 

Så jag uppmanar er alla inklusive mig själv, att vara jätte försiktiga när ni är bland hästarna. Det räcker att dom ska sparka bort en fluga eller en annan häst, och man själv blir träffad. Och om man blir träffad i huvudet så är risken väldigt stor, att det var det sista man gjorde i sitt liv .
SO BE CAREFUL !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar