tisdag 15 oktober 2013

Allt möjligt

Just nu så har vi en lång rast, så jag håller på att öva inför ett prov som vi ska ha på torsdag. Och lyssnar på Robbie Williams(Feel) den låten är riktigt bra, Robbie är en av mina favoritartister !

Nu ska vi strax ha engelska sedan B- språk, efter det så slutar vi och får ta bussen hem ;)
När jag kommer hem ska jag ta något att äta, fixa stallet. göra ännu ett blogginlägg får se om jag hinner slinga/färga mitt hår idag. 


På lördag !

Då är det regional tävling i Olofström som jag ska vara med på, med Amelia. Det ska bli jätteroligt och spännande, jag hoppas att hon har lika bra framåt bjudning som hade på förra tävlingen. Det hänger på mig om jag är mjuk och följsam (gummiarmar;) så kommer hon att ha det !

Jag är väldigt glad/lycklig nu för tiden, jag har ett väldigt bra liv och en fantastisk familj och vänner. Vilket gör att jag blir på väldigt gott humör och lycklig. Det går riktigt bra med Amelia nu framförallt på tävling, så det är grymt roligt. En sak till som är kul är att på fredag så har jag haft Amelia i ett helt år, tänk vad tiden går fort och vad mycket vi har hunnit med på den fantastiska tiden som har varit <3



Här kommer en film på när jag prov red Amelia föra allra första gången ! :)



Här är en annan ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar