torsdag 17 oktober 2013

Just nu har vi håltimme, det har vi varje torsdag som är 3 timmar lång. Det är drygt om man inte har någon läxa/prov så har man i princip ingenting att göra. Det är tråkigt, men man får mycket tid att umgås med mina kompisar.

Mina kompisar betyder allt för mig, dom får mig på gott humör. Och när skolan går som mest långsamt så finns där och gör att tiden går fortare ! Vi stöttar varandra i allt och inget, vi har så fantastiskt roligt ihop. Skrattar om allt  vi säger i princip och det är så det ska va :) Vi brukar ha filmkväll ungefär varannan helg, där kan man bara vara sig själv. Vi har så grymt roligt, kollar på bra film,snackar och lever livet kan man säga ! Det jag vill komma fram till är att jag älskar mina vänner och att dom är fantastiska .


Det är så gött när livet bara flyter på, man är på gott humör hela tiden. Det var bra längesedan jag var på dåligt humör ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar