måndag 28 oktober 2013

Blandat !

Det är så skönt att ha höstlov, man hinner med allt man ska utan att stressa. 
Synd att höstlovet bara är en vecka, men man får vara nöjd med det man får ;)


Att sjunga:
Jag älskar att sjunga jag blir på så gott humör. 
Jag har ett program på datorn som heter garageband. Där har jag börjat spela in när jag sjunger, det är riktigt roligt ! 
Så småningom tänkte jag skriva någon egen låt och spela in där, jag vill komma någonstans med musiken. 
Jag tycker det är roligt och är nog ganska bra på att sjunga, i alla fall enligt min musiklärare och vänner :)

Jag sjunger i princip hela tiden, för att  jag blir på grymt humör av det. Fast det är ganska pinsamt att bli påkommen när man står och sjunger i stallet ! ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Tilda! Kan du inte lägga ut en ljudfil från garageband här i bloggen? Det vore kul att höra någon av dina sånger!

    SvaraRadera
  2. Jo jag kan se vad jag kan fixa ;)

    SvaraRadera