onsdag 30 oktober 2013

Sista tävlingen för i år !

På lördag är det finalen i division ll ponnydressyr, i Ronneby. Det ska bli jätteroligt jag ska tävla LB:1 individuellt, och LA:1 med laget ! Så vi får hoppas det går bra för vårt lag, men det tror jag. Jag har grymma lagkamrater så det kommer gå riktigt bra.

Tyvärr så blir det troligen den sista tävlingen för i år, sedan så börjar Amelias vintervila närma sig. Det blir skönt för henne, och jag kan passa på att vara med kompisar :) Sedan till våren är det tävlingsdags igen, då är mitt mål att tävla LA: P1 innan sommaren.  


Nu kollar jag på Montazamis med vänner, det är ett ganska roligt program faktiskt ! 

Kl 6 ska vi åka iväg och hämta min kompis sedan så åker vi till stan och äter, det kommer bli jätteroligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar