torsdag 31 oktober 2013

Vad tycker jag om bloggaren Linn Olsson !


Jag tycker inte att hon är som vilken 18 åring som helst, hon är en riktigt grym och mogen tjej. 
Hon är ute och har föreläsningar, hon vann pris på blogawards galan 2013, och då är hon bara 18 år ! 
Jag har nästan precis börjat läsa hennes blogg, och jag fastnade direkt. Hon är jätteduktig på det hon gör, både bloggningen, ridningen och skolan. 

Hon är en förebild för mig inom bloggningen, jag har börjat läsa hennes blogg varje dag nu, och ta insperation från den. 
Hon får mig att se fram emot gymnasiet, fast det har jag alltid gjort :) Men nu längtar jag jättemycket tills jag faktiskt är där, hon tar en dag i taget och det ska jag också börja göra. 
Hon var/är verkligen värd det priset hon vann på blogawards . Hon är en riktigt positiv tjej som tar alla med storm, hon är cool på alla sätt, så jag tycker att ni som läser detta kan ta en kik på en hennes blogg den heter linnolsson.se. Hon ger er bla modetips, och helt enkelt en bra självkänsla. 
Alla kan nå sina mål men man måste kämpa för att komma dit man vill. Man kan allt om man bara VILL ! 
I alla fall jag får extra bra självkänsla när jag har läst något/några av hennes bästa inlägg. 
Hon är en grym tjej som kommer komma långt med sin blogg, tja hela sitt liv för hon har VILJAN som krävs för att bli en bra bloggare och bli det hon vill ! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar