lördag 5 oktober 2013

Vad händer idag ?


Nu har jag precis städat min toalett, så nu skiner allt och är blankt ;) Sedan idag ska jag och mamma raka av Amelia pälsen, för hon blir fortfarande väldigt varm/svettig när jag tränar. Så då är det skönt för henne att slippa den ! Jag kommer rida med länntäcke så att hon inte fryser :)

Jag ska även putsa alla saker, sadelgjord, sadel, träns och mina ridstövlar, så att dom blir fina. För imorgon ska vi tävla denna gången i Karlskrona, det blir spännande. Det är andra omgången med laget i division II, då tävlar jag LB:1 med laget och LA:1 individuellt det blir spännande. Och riktigt roligt, vi får hålla tummarna att det går bra !

Jag har ju sagt att ni ska få reda på alla mina tävlingsresultat, men det har ni inte fått så här kommer några !

Tävlingsresultat:

Olofströms ridklubb första omgången med laget division II 7/9 LB:1 då vann jag på 70% 

Willands ryttarförening 21/9 

LB:1 den vann jag också på 67%

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar