måndag 21 oktober 2013

Blandat !


Varför började jag blogga igen ?

Jag började blogga för att jag tycker att det är roligt, jag älskar att skriva. Har alltid varit väldigt bra på att läsa och skriva ! Men ja bloggen har gått lite upp och ner, ibland så har jag ingenting att blogga om och då blir det tråkigt, då gör jag det för att jag måste. Och då blir det oftast väldigt korta inlägg hiss och diss bara oftast, när jag inte har något annat att skriva om.

Men nu när jag började blogga på nytt/igen då så var det mycket roligare. Jag vill att min blogg någon gång i framtiden ska bli riktigt stor te x som Nellie Berntssons blogg. 
Men det är svårt att få en stor blogg om knappt har några läsare( Ni som läser den sprid gärna den vidare ) 
Jag läser andra bloggar också, och det är mycket modetips, skönhetstips och vad dom gör på fritiden, kanske några inköp osv...  Är det något ni vill att jag ska blogga om som jag inte redan gör så säg till !

Jag ska försöka hitta på fler saker att blogga om, jag jobbar på det :)

2 kommentarer:

  1. Hej Tilda!
    Jag skulle gärna vilja läsa ett inlägg om dina favoritfilmer. Det hade varit kul.

    SvaraRadera
  2. Visa gärna lite bilder från dina dagar. Du har ju massa fina saker på ditt rum: dina priser, dina snygga outfits från din garderob, dina häsar osv. Kör på!!!

    SvaraRadera