lördag 28 december 2013

Vad jag tycker om killar, och lite annat smått och gott !


Killar har aldrig varit något som jag varit särskilt intresserad av.
Jag tycker det finns många söta killar, men nej  jag är inte särskilt intresserad av sådant just nu !
Någon gång i framtiden kanske jag hittar någon snäll kille, med samma intresse som jag har vem vet... 
Men jag tror faktiskt att jag håller mig till hästarna, och mina underbara vänner. 
Och ja kille kommer säkert också någon gång, plötsligt händer det som man brukar säga ;)



Tänk att det snart är nytt år (2014) helt sjukt vad detta året har gått fort och vad mycket roligt som har hänt ...


Bra saker som har hänt under 2013 ! 
- Vi köpte Amelia
- Jag började träna för min fantastiska dressyrtränare Eva
- Jag hade en grym tävlingssäsong med Amelia, vinst varenda tävling förutom två då kom jag tvåa och trea hoppas det blir en lika bra tävlingssäsong till våren
- Lärt känna en ny jättefin ponny 

Dåliga saker 2013 !
- Vi sålde Cilla
- Hade en jobbig period med Amelia ett tag, det gick inget vidare på varken träning eller tävling, men man ska inte ge upp :)


Vad kommer hända under 2014 ?
- Jag ska få en hundvalp
- Slutar 8:an
- Börjar 9:an
-Förhoppningsvis kommer det komma en ny häst/ponny till vårt stall ;)...
- Jag fyller 16 år
- Det kommer säkert hända massa andra roliga saker, men jag vet inte vad ännu. Men jag känner på mig att 2014 kommer bli ett riktigt bra år ! ;)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar