måndag 23 december 2013

Mål 2014 med hästarna

Alltså jag har inte direkt något att skriva om, men jag har ju lovat ett långt inlägg !

Men jag skulle kunna berätta om mina mål 2014 vad sägs om det ? :)
Det gör jag !

Mina mål 2014

1. Om allt går som det ska så ska jag tävla LA:P1 innan sommaren med Amelia 
2. Tävla både lokal och regional LA:1( har bara tävlat lokal LA:1 innan) och LA:P1 innan hösten . 
3: Om det har gått bra på tävlingarna fram tills dess, så ska jag rida FEI inledande alltså försöka kvala till ponny SM i dressyr.

Det är mina högsta mål med Amelia 2014 !


Och som ni vet så letar ju jag ny ponny också, och med den om det går bra så ska jag tävla LB:I innan sommaren, och sedan starta LA:1 till hösten.

Det är ju inte säkert att det blir såhär som jag har planerat men om alla håller sig hela och friska så ska det nog gå  :)

God jul och gott nytt år till er alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar