onsdag 11 december 2013

Nellie Berntsson !

Jag måste ännu en gång berätta hur grym 13 åriga Nellie Berntsson är !
Jag menar hon är tretton år, och är redan en av Sveriges största bloggare. Hur coolt är inte det ?! Hon har varit med om mycket mer än vad vi någonsin kunnat drömma om, jag är 15 år alltså två år äldre än henne. Ändå har hon varit med om dubbelt så mycket som jag har. Nedanför kommer några exempel.

Hon har varit med i TV4 program Jenny Strömsedt
Webbdagarna i Stockholm
Webbdagarna i Göteborg
Ponnyakuten
Vän med Bobby Oduncu, Sara Tjulander, Jakob(DetVarMinDag) och många fler...
Klara Henry Show på TV5
Bloggar på metromode
Hon och Daniel Paris är med i musikhjälpen på lördag
Det var bara lite av alla saker hon gjort !

Jag tycker att Nellie är en grym tjej, hon kommer komma riktigt långt :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar