söndag 1 december 2013

Julafton

Idag är det första december/advent, det känns faktiskt ganska konstigt. Det känns inte alls som att det snart är jul, det känns som att det är början på November. 
Men jag ser fram emot jul, det är så mysigt med god mat man har bara trevliga människor runt sig. 
Det är helt enkelt en väldigt bra dag man har hela tiden något att se fram emot !
Jag älskar julen det har jag alltid gjort, och jag hoppas att det kommer snö lagom till julafton.
 Det är ingen jul utan snö, inte enligt mig i alla fall. 
Fast jag vill ju inte att det ska var som det var förra vintern, då låg snön kvar till Mars. Nej kanske försvann lite innan , men den låg kvar väldigt länge !

Är det någon som har sett julkalendern, och i så fall vad tyckte ni om den. Jag tänkte kolla på den ikväll för dom som inte vet börjar den kl 18.45 på barnkanalen eller ettan ;) 
När jag tittat på den kommer jag lägga ut här från skala 1-10 vad jag tyckte om den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar