onsdag 18 december 2013

Här kommer överraskingen!

Hej! Jag är en av Tildas kompisar. Och Tilda tyckte att jag kunde få gästblogga här lite i ett inlägg;) Jag heter Malin, och gillar att läsa, kolla på film, dansa och sjunga och lite sådant.
Jag älskar fantasy och romantik filmer och böcker för den delen.
Jag skriver även egna berättelser, och har gjort det sedan jag var liten, och då är det just fantasy och kärlek jag skriver om.
Min favorit musik är lite blandad, men jag har en absolut favorit som är mina största idoler. Dom heter R5! För er som inte vet vad jag pratar om, så är det ett band från USA(Californien). Dom är ett syskon band med en bästa kompis i. Om ni har kollat på tv-programet Austin och Ally någon gång, så är det han som spelar Austin som bland annat är med där. Bandet består av Riker(älst), Rydel, Rocky, Ross Lynch och Ellington Ratliff. Själv tycker jag att dom är awesome!! Ni borde testa lyssna och titta på dom någon gång;) Dom är jätteroliga att titta på och sjunger och spelar hur bra som helst. Dom bor för nuvarande i Los Angeles och har bott där sedan typ 2006.
 I februari ska jag och en annan kompis åka upp till Köpenhamn och titta på dom där! Jag lääängtarrr!!!! Okej nu ska jag inte tråka ut er med bara R5. Ni ska veta att jag kan prata om dom hur mycket som helst;)



Som jag sa innan så går jag och dansar, jazz faktiskt. Och för er som tror att jazzdans  är när man dansar till jazzmusik, så nej. Det är likadant som street bara att i street dansar man lite mer "snabbare" eller vad man ska säga. Jag har dansat i snart 5 år, så jag kan en del om man ska skryta lite ;P Vi hade dansshow för 2 veckor sedan. Det var sjukt kul som alltid. Jag dansade till Fighter (Glee versionen.), och OneRepublics Counting Stars. Det gick jättebra.

Tilda gillar ju hästar. Jag är inte direkt någon hästmänniska, men jag har inget emot dom, tvärtom. Dom är väldigt fina djur. Jag kan rida lite, för att när jag var mindre gick jag och red ett tag, så jag kan "gå", trava och hoppa över lite lägre hinder, men om jag skulle testa igen så skulle jag nog vara lite rostig. Och när det kommer till att sjunga, så älskar jag det! Jag har sjungt sedan jag var liten. Jag kanske inte är världens bästa sångare(tycker jag). Men jag sjunger mest för att det är kul och så.

Ja nu har ni fått veta lite om mig. Hoppas ni inte blev allt för uttråkade;) Vem vet jag kanske kommer hit igen någon gång, vem vet;) Hörs:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar