fredag 17 januari 2014

Jag var på bio med en kompis idag, och jag vet inte vad det kom ifrån men jag blev extremt sugen på att bli författare i alla fall skriva en bok. 

Jag fick med mig från filmen att man ska göra precis det man känner för för stunden, våga tro på er själva gör vad ni känner för. Om ni vill färga håret grönt, släppa en bok, köpa en tröja som alla tycker är fula gör då det låt ingen stoppa dig det är du som bestämmer över ditt liv. 
Du är chefen gör vad du känner för flytta till USA eller börja på det där drömjobbet eller vad det nu kan vara, LÅT INGET STOPPA DIG ! 
 Det tänker jag börja med, jag tänker göra precis vad jag känner för för stunden. Ingenting kommer hindra mig. 
Va er själva njut av livet, känn att ni verkligen har det bra va lyckliga. 
Det är jag just nu jag är riktigt lycklig och jag har mycket att dela med mig av, så från och med nu så kommer det bli i alla fall ett långt inlägg varje dag. 
Jag tänker skriva det jag tänker på just då, roliga, sorgliga och ilskna inlägg allt mellan himmel och jord :)

Jag tänker ta tag i bloggen nu, den kommer bli som min dagbok och jag hoppas att ni kommer uppskatta vad jag skriver. Och om ni gillar det jag skriver så kommentera mer än gärna, om ni vill ha tips om något eller om det är något särskilt ni vill att jag ska skriva om ! 

Nu har jag skrivit av mig lite, det blev ett lite udda inlägg men håll utkik på bloggen hädanefter för nu kommer det hända grejer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar