måndag 20 januari 2014

Var stark !

Något alla/inklusive jag borde tänka på är hur man behandlar andra, vissa personer är så självupptagna att dom inte märker att dom sårar någon/några. Så jag tycker att alla som gör det(kanske till och med medvetna om att dom sårar någon) Borde öppna ögonen och se sig omkring. Att man faktiskt inte kan bete sig hursomhelst, ingen ska vara så självupptagen att den sårar någon. Det värsta är att det är så många som gör det utan att märka det, det är därför jag vill ta upp det här. 
Men vad kan man då göra för att få det bättre?
Jo man kan säga till dom/den att man blev ledsen av att dom ignorerade en, inte hälsade , säga till att den känner sig sårad, om den/dom säger något taskigt och du blir ledsen tycker inte det är okej, säg det då ge dom en tankeställare våga stå upp för er själva, det är väldigt viktigt att våga stå upp för sig själv i sådana situationer ! 

Jag är väldigt bra på att stå upp för mig själv jag är väldigt tuff av mig, särskilt när det gäller folk som försöker trycka ner eller bara tuffa sig mot mig. Alla som har försökt tuffa sig mot mig, har bara försökt en gång så det gör nytta att våga stå upp för sig själv.

Så alla som inte gör det KOM IGEN NI ÄR MYCKET TUFFARE ÄN I TROR, OCH NI KOMMER HA NYTTA AV DET LYCKA TILL !
Bilderna talar för sig själva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar