söndag 5 januari 2014

Skolan !

Snart börjar skolan igen, det kommer nog bli helt okej tror jag. 
Jag tycker att det ska bli rätt skönt att komma in i rutinerna igen :)

Många verkligen hatar skolan men det gör inte jag, visserligen tycker jag att den är väldigt tråkig men det är en viktig del i ens liv som man måste vara med om.
Även om te x NO är mitt tråkigaste skolämne(vilket det faktiskt är) så struntar inte jag i att jobba på dom lektionerna för att det är tråkigt, det har slumpat sig så att ja jag är godkänd i alla ämnen men dom ämnerna jag har bäst betyg i är faktiskt dom som jag tycker är tråkigast !

Nu när vårterminen börjar igen tänker jag jobba stenhårt för att hålla kvar mina betyg och eventuellt försöka höja vissa. Man ska alltid ha ett mål om hur man ska ha det inom skolan får då har man något att prestera efter, då blir det roligare.

Japp det var lite om skolan, ha en fortsatt trevlig kväll alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar