lördag 18 januari 2014

Snö

Nu tyckte snön att det passar att komma, förstår inte hur den tänkte där. Den är lite sent ute i år, i alla fall enligt mig ;)

Idag så har jag varit ute i stallet i princip hela förmiddagen, jag har borstat Amelia kramat och pussat henne massor, sedan har jag gjort allt annat som måste göras, mocka, fylla vatten osv...

I kväll så ska jag på filmkväll hos en kompis, vi ska äta kycklingrullar och bara ha det riktigt roligt.
 Men innan dess så bär det av till ridhuset med Amelia, det ska bli SÅ roligt att träna henne där igen för det gick så himla bra sist !

Jag hoppas att ni som är osäkra på er själva tog åt er av det inlägget jag gjorde igår kväll :) 
Jag kommer fortsätta göra sådana inlägg emellan åt som får er att känna er starka, tro på er själva det är VIKTIGT att man tror på sig själv. Då blir det lättare för en och man mår bättre. 

På fredag händer en väldigt spännande sak, men fram till dess är det en hemlighet. 
Men jag kommer att avslöja den på fredag, och när jag gjort det kommer ni få en hel del att läsa om här på bloggen.

Fortsatt trevlig lördag alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar