fredag 24 januari 2014

Tyvärr blev ingenting blev som planerat idag, egentligen skulle det kommit hit en ny häst till mig idag. Men den gick inte igenom veterinärbesiktningen, det var nämligen den som var överraskningen och den skulle gjort så att jag hade ännu mer att blogga om. Den var såå fin så det var väldigt synd men jaja det går inte alltid som man tänkt sig, vi får väl se om det dyker upp någon annan från ingenstans någon dag men  jaja nu vet ni varför det inte kom någon överraskning idag i alla fall !

Lite plagg ur höökskatalogen  som jag är sugen på, något ska även köpas ;)

Dom ska jag åka och köpa imorgon, när vi ändå ska handla födelsedagspresenter till lillebror :)
Snygga ridstövlar, brunt är riktigt snyggt tycker jag



Snyggt skärp som passar till alla ridbyxor :)
Snygg tävlingskavaj, särskilt till hoppning
Riktigt snygga ridbyxor !
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar