måndag 27 januari 2014

Suprise !

Hej igen, sorry för dålig bloggning !
Men jag har en grym nyhet att dela med er, det är nämligen så att igår var jag och mamma i Helsingborg. 
Och gissa vad vi fick med oss hem bam bam bam, en NY häst wihoo :) 
Hon är så fin och har gått upp till FEI klasserna i dressyr, och dit ska jag också satsa att tävla  henne hösten 2014 FEI klasserna är när man försöker kvala till ponny SM i dressyr.

Hon är en 1,47 m i mankhöjd, svensk  ridponny, färg brun och hon är väldigt väldigt söt och snäll än sålänge i alla fall. 
Men henne har vi faktiskt inte köpt utan vi lånar henne bara, men vi får låna henne sålänge vi vill vilket är väldigt bra ! Med andra ord har jag ett spännande år framför mig med nya utvecklingsmöjligheter :) 

Så japp nu kommer jag förhoppningsvis ha  ännu en spännande sak i mitt liv att dela med er här på bloggen, kommer be mamma fota och så när jag rider så ni får se vad gullig hon är !
Ha en fortsatt trevlig kväll alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar