onsdag 8 januari 2014

Skola imorgon !

Jaha då är det skola imorgon, efter ett långt härligt jullov.
 Men jag tycker ändå att det ska bli helt okej att börja skolan igen, och komma in i rutinerna. 
Jag är faktiskt lite taggad på nu på denna terminen, jag ska plugga riktigt bra inför alla kommande prov, ska verkligen försöka prestera allt som jag kan. Jag ska inte pressa mig själv men jag ska visa vad jag går för, göra proven så bra som jag vet att jag kan. 
Även på lektionerna ska jag svara på alla frågor jag kan, när läraren frågar, och inte låta någon annan göra det ! 

Jag vet att om jag jobbar så bra som jag planerat att jag ska, så kan jag få riktigt bra betyg till sommaren. Det har jag redan men ska verkligen försöka hålla kvar dom :)

Go Tilda go, vårterminen 2014 I,m more than ready !

Ha en fortsatt trevlig dag alla :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar